måndag 1 juli 2024

Nu är det juli igen

Första dagen på andra halvan av 2024. Första juli och en måndag. En ny vecka, en ny månad och ett nytt halvår på samma dag. Värt att fira och uppmärksamma.

Det är fortfarande arbetsveckor. Ytterligare två innan årets sommarsemester. Och fortfarande har jag en smula svårt att skilja på arbete och ledighet och det är inte min arbetsgivare som förlorar på min sammanblandning. Tyvärr är det min så kallade fritid som ryker. Min skrivtid.

Jag har inte skrivit en rad på veckor. Det måste få till en ändring, har massor att få till, ihop och klart. Svårt att motivera mig. Svårt med komsigföret och orken.

Lusten. Hur var det nu, vad var det jag sökte?

Lust och ro?

Just det så var det! Hoppas juli kan erbjuda lite sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar