tisdag 1 oktober 2024

Bokfull med boksmälla

Just hemkommen efter en långhelg på Bokmässan. Det var minst sagt intrycksintensivt. Så trött som jag var efter första dagen har jag inte varit sedan jag var student mitt i den mest intensiva tentaperioden där det även låg insprängt laborationer i fysik där man skulle tillverka hologram.

Man såg i kors och tvärs.

Fantastiskt roligt att kunna välja och vraka bland författarsamtal på ett otal scener och intressanta möten i förlagens montrar. 

Här skulle man vara! Och det var jag!

Jag har ohämmat frossat i berättelser om kreativa tillblivelser och insett att kan de så kan jag. Det handlar om lusten att berätta, att låta den ta plats. 

Ta över.

Men först ska jag återhämta mig någonstans långt bort ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar